.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برد سه بر صفر سپاهان برابر داماش گيلان+حاشيه ها

امروز و از ساعت 18:30 دو تیم داماش گیلان و فولاد مبارکه سپاهان در فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند. در این بازی سپاهان موفق شد با دو گل عماد رضا که در دقایق 56 و 69 به ثمر رسید و تک گل احمد جمشیدیان که در دقیقه 87 وارد دروازه حریف شد، حریف گیلانی خود را از پیش رو بردارد.

داور این بازی هم مخحسن قهرمانی بود که در هفته هفتم دو بازی را قضاوت کرده است. او در دقیقه 11 به ابوذر رحیمی از داماش، دقیقه 74 به امیدابراهیمی و دقیقه 93 به حسن اشجاری از سپاهان کارت زرد نشان داد.

حاشيه ها اين بازي:


حدود هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند و ورزشگاه فولادشهر تقریبا خالی از تماشاگر است و شمار معدودی از این نفرات طرفدار تیم داماش هستند.

*محسن قهرمانی داور مسابقه پیش از آغاز بازی با جهانگیر عسگری یکی از بازیکنان داماش احوالپرسی کرد. قهرمانی در چند روز اخیر حاشیه‌های زیادی برایش پیش آمد زیرا گفته می‌شد او داور دربی 71 پایتخت است.

* محسن بنگر و سید جلال حسینی دو مدافع سپاهان به دلیل محرومیت و مصدومیت با لباس شخصی در ورزشگاه حاضر شدند و پیش از آغاز مسابقه نیز با تمامی بازیکنان سپاهان دست دادند و برایشان آرزوی موفقیت کردند.

* یاد و خاطره شهید جان‌نثاری فرمانده مرکز توپخانه‌ای پانزده خرداد سپاه گرامی داشته و لوح تقدیری به خانواده این شهید پیش از مسابقه اهدا شد. قبل از مسابقه نیز یک دقیقه سکوت به احترام شهید اعلام شد و تماشاگران فاتحه ای برای این شهید بزرگوار خواندند.

* سید صالحی و اشجاری از سپاهان به سمت نیمکت تیم داماش رفتند و محمد غلامی بازیکن داماش نیز به طرف نیمکت سپاهان رفت و با جمشیدیان، کریمیان و جعفرپور خوش و بش کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.363 seconds.